fredag den 19. oktober 2012

temmelig væmmelig træt

Træt træt træt, og kæmpe suk.

Nye forhindringer i mit liv, hjernen bliver godt nok lidt slidt. Tilbragte formiddagen med Mor og Lotte under dyner og tæpper med Matador i flimmeren (ikke mit valg dog). Det var rart at hygge med familien og blive husket på at der ikke er noget der kan slå mig ud, så længe jeg er omgivet af folk der holder af mig.

Aftensmaden er i ovnen, dejlig nemt, (rødsej, porre løg, ris og broccoli), kroppen er på sofaen ved siden af Janni. Nu kan resten af verden bare komme an.

Og i morgen er der løb i Esbjerg (Parkrun). Jeg tør ikke løbe ret langt, da mit knæ stadig driller. Så jeg vil holde mig på sidelinjen og kigge og hygge. Håber på at hilse på Jane (http://betteskov.urbanblog.dk/ ) "ude i virkeligheden" og bare få en rar formiddag sammen med Janni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar