tirsdag den 23. oktober 2012

Sanne's rodehoved vol. 1

Jeg skal ikke noget i dag ikke det mindste. Jo lille tur ud at handle med min Mor, og hygge, men ellers skal der udelukkende lades op, slappes af, læses og ses noget godt tv.

Mit hoved føles som en fyldt ballon i øjeblikket. Masser af tanker og rod. Ja jeg har et alvorligt tilfælde af Rode-hoved. Jeg trænger til at mit knæ vil virke igen. Mangler godt nok at komme og løbe en god tur. Det renser bare hjernen på en rigtig god måde.
Knæet har været ok de sidste 2 dage, men jeg har taget den noget med ro og slet ikke løbet. Så i morgen tager jeg en kort løbetur, og så satser jeg stærkt på at jeg kan være med for real til Parkrun på Lørdag, hvor der er Halloween hygge :D

Jeg vil ha læst lidt i min BS bog, og i aften kl 19.10 kommer der et program på DR2 jeg hellere må se. "The perfect Runner, The Nature of Things". Spændende. Hmm kan godt mærke der går mere og mere løbe nørd i den for mig :) Det er rart nok ;)



Nu: en kop the inden jeg skal ud med min Moar <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar