mandag den 15. oktober 2012

Morgen aktiv i køkkenet



Der skal bages muffins til gummistøvle-ride holdet. Og med masser af over modne bananer i frugt skålen er der jo ikke noget at diskutere. Det blev til en hjemme bikset opskrift på fedtfattige banan muffins med blåbær:

2 modne bananer
100 g blåbær
2 æg
100 g sukker
1 tsk vanille sukker
1 tsk bagepulver
200 g hvedemel
50 g havregryn

Ca 18 stk bages i 20 min ved 200 grader.

Jeg er rigtig spændt på i eftermiddag. Det bliver rigtig sjovt at komme i gang med at lære at ride.


Jeg giver knæet et par ekstra dages pause. Jeg lavede et dumt vrid med det lørdag aften. Og det er først i dag det er blevet lidt bedre, så i stedet for min mandags løbetur, har jeg valgt, at lære af mine tidligere erfaringer med skade, og tage et par dage løbe fri. Så hvis alt går vel bliver næste løbetur på onsdag.
Men selvom jeg ikke kan løbe, skal det da ikke binde mig fuldstændigt til tvet ;)

Så jeg smed mig på gulvet i godt 45 minutter, med yoga, div planker og mavebøjninger. Og er du vimmer mand hvor er det dog svært at holde den sidelæns planke. Total dårlig form dér Sanne ;) Så der var tydeligvis noget der skulle arbejdes med. Men jeg er da ved at blive mere fleksibel. Og de almindelige mavebøjninger bliver nemmere og nemmere at fyre 30 stk af. Så plus på DET punkt :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar