torsdag den 11. oktober 2012

Parkrun og kiroprakror

Kriopraktor i dag. Det er ikke den samme jeg skal ind til i dag, så er spændt på om det bliver den samme undersøgelse og behandling. Jeg har gået dernede nogen måneder nu, og synes ikke jeg har mindre bøvl med skinnebenet, hvilket var grunden til jeg fik en tid der i første omgang.

Jeg tænker at hvis det er det præsis samme der sker i dag, med samme effekt. Så stopper jeg behandlingen. Og tager til massør en gang i mellem i stedet for. Det ved man da hvad er. Og der er nu engang ikke noget mere skønt for ømme muller og myose fyldt nakke og skuldre, end en gang massage.

Jeg har været i Trim 2 gange i denne uge allerede. Føles virkelig godt at komme i gang igen. I morgen skal Janni og jeg afsted sammen, og Lørdag vil jeg ud og løbe en lille tur. Første løbetur efter Halvmarathon. Er spændt på om knæene er klar igen.
I aften skal vi et smut i svømmehallen. Det bliver intet mindre end vidunderligt ! Jeg får de ondeste infiltrationer i nakke, skuldre og lænd, når jeg sådan går og småfryser hele tiden.
  Jeg er blevet en lille forfrossen mus siden jeg har smidt det værste spæklag ;)

Jeg har siddet hele formiddagen og luret div kommende motionsløb, og der er rigtig mange jeg gerne vil med til. Men kan ikke finde nogen før til foråret 2013. Så indtil foråret må jeg se at få gjort alvor af mine trusler, og se at komme med til Esbjerg Parkrun.


Jeg har lavet en lille liste ude i siden over de næste løb jeg gerne vil være med til. Der skal nok komme flere. Det er der vist ingen tvivl om. Er godt nok blevet bidt af en gal løber ;)



2 kommentarer:

  1. Det lyder som om du er hurtigt igang efter dit halvmarathon - dejligt med mod på mere. Og nej, der er ikke så mange motionsløb tilbage (i hvert fald ikke i lokalområdet) nu hvor efteråret sætter ind. I næste weekend er der Vejle Ådal, som har ½ marathon, 5 og 10. Flad rute og god stemning, kan anbefales, og i Århus er der altid en vintercup med 5 og 10 km løb. Men ellers må du da bare til parkrun! Hvis du kommer den 27. bliver der en halloween-event, så er det bare med at være udklædt!
    Du kan godt vænne dig til at fryse - en irriterende bivirkning ved at være slank og strømlinet, men en tur i sauna hjælper :-)
    Vi ses - vil holde udkig til parkrun!

    SvarSlet
  2. Ja jeg er også overrasket over hvor hurtigt mine ben har fundet sigselv igen efter Halvmarathon'en. Jeg tror det har været en god kombi af gåture, afslapning og god mad, jeg har plejet kroppen med efter løbet. Det er fedt, og har IHVERTFALD masser af mod på mere ;)

    Arh det lyder sjovt med Halloween event til Parkrun. Jeg skal helt sikkert ned og løbe med jer snart.

    Jeg tænkte nok det var en bivirkning af at være blevet halveret (arh ikke helt sandt, men lød lige lidt sejt). Du kan også tro jeg nød godt af både boblebad og sauna i svømmehallen i går :)

    Hvordan har din krop det efter Berlin turen ?

    SvarSlet