lørdag den 6. oktober 2012

Løbenerver



Jeg er lidt nervøs (nej MEGET), for løbet i morgen. Det bliver rigtig spændende, og jeg husker konstant migselv på at det er første ½M og det skal være en god tur. Jeg har ikke fået trænet optimalt, så det handler om at gennemføre uden yderligere skader, og i godt humør.

Men mit (i dette tilfælde) rådne konkurrence gen, gør det lidt svært for mig at holde fast i den tanke.

Jaja, der er ikke andet at gøre end at tage det hele som det kommer. Min Mor og yngste søster Lotte skal være med til familieløbet på 4,2 km. SUPER fedt og hyggeligt at de vil være med. Jeg er altså også nødt til at arrangere lidt tøse løbe træning med dem efterfølgende. Det var så hyggeligt den ene gang vi var ude sammen.

Jeg holder lave-absolut-ingenting-dag i dag, hviler benene og forbereder hovedet. Jeg vil ha fundet ud af om jeg kan leje en film eller 2 over nettet, så skal jeg et smut ind til byen, hæve penge, og måske gå en lille tur i anlægget.

Aftensmaden bliver noget kylling med grønsager og pasta. Drikke masser af vand, pakke tasken til i morgen og så er det vist bare tidlig i seng...

Det bliver bare så godt at komme igang igen. Jeg glæder mig næsten ligeså meget til at komme igang med træningen igen, som jeg glæder mig til løbet i morgen. Der skal sparkes til humøret i en fart, og det bliver godt. Som jeg skrev til en veninde: Vinter depri skal bekæmpes med sved og godt selskab. Det må være kuren. Trim, løb,  god mad og godt selskab. Og selvfølgelig også hyggeaften i sofa med godt tv x mange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar