tirsdag den 16. april 2013

Maddagbog (vegansk dag) søndag d 14. April 2013

Det var en rigtig god konformation. Jeg hyggede og morede mig, og spiste mig mæt i lækker salat. Det var ikke den mest varierede kost jeg fik, men hvad er en dag ud af resten af mit liv ;) Så jeg har lært, at spise godt hjemmefra, når jeg ved jeg skal til fest eller i byen. Og når jeg siger "spise godt" mener jeg ikke spise meget, men derimod at jeg husker at få en masse forskelligt, så jeg får hele skalaen dækket ind.


Banan :P


Hjemmebagt bolle med peanutbutter, og bønnebålæg m spirer og tomat.


øko æblemost


mandler og hasselnødder


Og konfi maden. 3 portioner blandet salat.



Æble (det var mega surt, så jeg delte det med rotterne)

Ikke en voldsomt ophidsende mad-dag. Men vegansk og overraskende nemt...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar