tirsdag den 16. april 2013

Lang dag, kort update.

Lækker aftensmad. Kartoffel deller, kogte kartofler og spinat-champignon. Ikke dårligt ;)

Dejligt med god solid aftensmad efter en råkold og halv træls dag hos hestene. 
Selskabet og stemningen var god, men jeg har besluttet at sige tak for nu til den kære pony Jonas. Han har været en god lære pony, og han har lært mig meget. 
Men jeg er kommet til et punkt med ham, hvor jeg vil mere end han hjælpe mig med. (Deriblandt galoppen, og så er han bare ved at være gammel og træt af at være ride dyr). Så jeg måtte tage snakken med ejeren. Og det var sgu ikke fedt. 

Hun blev ked af det, og det var ikke min hensigt. Så jeg skal nok regne med en kold skulder den næste tid. Men det kan jeg godt klare. Jeg har brede skuldre. . .
Til gengæld har jeg fået lov at låne en anden lille hest. Han hedder Pepsi (bedre navn findes da vist ikke. . . Hej jeg hedder Sanne og jeg er Pepsi Max oholiker). Så ham skal jeg prøve en tur på ham morgen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar