fredag den 26. april 2013

apatisk

Jeg var ved lægen i Onsdags, allergi som går på lungerne denne gang. Evindelige bøvl hvert forår. Så stakkevis af astma medicin og det allerværste, allergipiller ! Jeg bliver simpelthen så energiløs, når jeg tager antihistamin. Jeg bliver vildt depri, jeg bliver apatisk, og ønsker ingen kontakt med omverdenen. Så pisse fedt, at det længe ventede forår, nu må nydes bag mine sorte briller.

Men i det mindste kan jeg trække vejret.

Det går fremad med at ride Pepsi, det giver mig et lille positivt spark at komme ud til ham. Vi får galoperet, og jeg eksperimenterer med opstilling, og ben placering.

Jeg synes også det går godt med Veganer livet. Det bliver ligeså stille hverdag, og det er rart. Jeg er gået i et par få fæller, men så er der ikke andet at gøre, når skammen har lagt sig, end at komme videre :)

Økonomien er fuldstændig latterlig ringe. Og det påvirker bestemt også humøret. Men hvad fa'en. Det er jo bare penge.



I morgen og Søndag er der fælles forårs oprydning på gården. Jeg tror det vil være godt at komme ud og knokle lidt, selvom det bestemt ikke er det jeg har mest lyst til. Om ikke andet er det vigtigt at jeg kommer på af sofaen og gør noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar