onsdag den 17. april 2013

Banan kiks

Jeg er i fuld gang i køkkenet allerede (klokken er 05:45). Jeg fandt en opskrift  på banan kiks, så banan elskeren måtte da bare prøve dem ;)

Det er uhyggeligt nemt, og indtil videre dufter de i hvert fald rigtig godt.

Jeg har brugt:

1½ moset moden banan
1 dl hørfrø
½ dl sesamfrø

Det hele blandes sammen, lægges på bagepladen i små klatter, som trykkes lidt flade. De smelter ikke ud, så man kan lægge dem ret tæt. Og så skal de bages ved 150 grader i 20 minutter. Billeder og dom kommer ligeså snart de er ude af ovnen.


De er MEGA gode. Måske skulle de have haft lidt længere tid i ovnen, for at knase lidt mere...






Mit knæ har ikke gjort ondt noget tid nu. Men musklerne i låret og ballen har stadig deres helt egen mening om tingene. Jeg tror og håber på at jeg kan begynde så småt at løbe lidt igen, når det bliver sommer. Jeg har masser af løb jeg gerne vil. Men ambitionerne er skruet helt ned på minus. Ligenu er mit eneste mål, at komme igang med at løbe igen... En dag.

Jeg er rigtig spændt på at komme ud til hestene i dag. Lidt nervøs for at prøve en ny hest. (Uha det er farligt at prøve noget nyt). Men jeg kender Pepsi, og jeg ved han er sød. Så det skal nok blive en god dag.

Hmm jeg er vældig positiv og glad i dag, på trods af en ret elendig nat. Jeg har sovet aaaalt for lidt. Det der med god nattesøvn, det kan min krop ikke helt finde ud af for tiden. Måske er det fordi kroppen omstiller sig fra kødæder til planteæder (forestiller mig Tyrannosaurus Rex og den store Saurododomorpha).

                   VS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar