mandag den 25. marts 2013

Pip gok påske plim.

Det kører lidt trægt i øjeblikket. Med sundhed, energi og det hele. Jeg er i godt humør, men får bare ikke lavet alt det jeg gerne vil. Eller spist så sundt som jeg burde. Og derfor er energien nok heller ikke på det højeste.

Jeg plejer ikke at brokke mig over vejret. Det nytter alligevel ikke noget. . . Men må godt nok indrømme at jeg trænger til sommer og varme. Jeg er virkelig blevet en lille kuldskær pjevs efter jeg har tabt mig. (Jeg ser for mig, en af de der små ynkeligt hunde, der bliver klædt på med vinter tøj og hvad har vi, og alligevel ryster de af kulde, så man kan høre knoglerne klirre).

Efter påsken vil jeg have brugt en af mine julegaver. Et gavekort til sport master. Jeg vil have mig en badehætte, og nogle ordentlige svømmebriller. Så skal jeg dælme piske vandet i Helle svømmehal til skum. Og pløje svømmestadion godt og grundigt igennem.
Jeg gider det simpelthen ikke, når jeg skal stoppe op og tømme brillerne for hver 50 meter.

Påsken skal bruges sammen med familien, vennerne og Ponyen. Og påske søndag, skal Janni og jeg ud og hente små dyr. Vi får 2 små rotte unger, som vi har fulgt de sidste uger. På søndag er der store nok til at komme fra deres mor. Så det bliver rigtig hyggeligt at blive gnaver forældre ;)

Knæet virker til at være lidt bedre. Jeg tør næsten ikke tænke det. Jeg har besluttet at når jeg har haft en måned uden ømhed eller andet i benet, så vil jeg forsøge at starte lige så stille op med løbet igen. Folk omkring mig har diverse gode og mindre gode ideer til, hvad der er galt med det forbandede ben. Det lyder på alt lige fra diskusprolaps til iskas nerve i klemme og gigt. Jeg ved at at det tager lang lang tid, så det er nok noget sene-relateret problem. . .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar