torsdag den 28. marts 2013

Gåture, yoga picnic og Pony galop.

Akupunktur og en mega omgang massage i går. Det var skønt. Nålene er stadig ikke mine bedste venner. Men de gør godt. Stille og rolig fremgang med knæet. Jeg kan ikke lave de helt vilde udskejelser fysisk. Sådan er det lige nu. Men det bliver langsomt bedre. Lena (massage og akupunktur dame) anbefalede en masse lange gåture, for at få musklerne i benene og ballerne og ryggen trænet lige så langsomt op igen. Jeg gik godt 3.5 km i dag, det var helt fantastisk vejr og både lærkerne og solsortene sang.

Jeg er lige så stille gået i gang med at arbejde på galoppen med Jonas. Det vil sige at jeg longerer ham et par gange i ugen. Så han får lov til at galopere uden rytter, og komme i balance med sig selv i galoppen. I morgen skal jeg have lidt ekstra hjælp, og muligvis selv galopere.

Har redt op på gulvet til yoga picnic, så nu skal der hygges.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar