onsdag den 13. marts 2013

Gået under jorden, og op igen. . .

Hele sidste uge var jeg syg. Influenza med feber, ondt i halsen, hovedet, maven og snot i lange baner. Rigtig klam var jeg. Det er heldigvis ved at være bedre igen. Lungerne kradser lidt endnu, men det tager jo tid.
Var dermed til Hingste kåring for 4 år i træk med en eller anden sygdom. Typisk. Jeg glemmer ikke første år jeg var afsted. Jeg havde den voldsomste lungebetændelse jeg længe havde oplevet. Så kunne slet ikke få vejret gode blandt alle de mennesker. 2 måneder smed jeg smøgerne væk, og har været røgfri siden.
Der er ikke sket det helt vilde, da jeg har kørt i slowmotion. Men lidt ridning. Lidt Trim, en masse god mad og tæpper og sofa.
Lavede en mega gryde med grøntsags suppe fyldt med vitaminer. Og ugen igennem har vi fået diverse frugt og protein Smoothies.
I aften skal jeg have massage og akupunktur hos Lena Møller. Glæder mig. Jeg forsøger at holde bedre styr på hvad jeg spiser. Så i dag tager jeg billeder af alt jeg spiser og smider det ind på bloggen senere. Jeg spiser rigtig meget i løbet af en dag. Det er blevet en vane. Dog en dårlig vane hvis det er usunde ting jeg fylder på mig. Så det skal der bedre styr på.
Mit knæ har været nogenlunde i en uges tid nu. Men der er lidt knas i dag, efter en tur i Trim i går. Ikke smerte men det strammer lidt ind over låret og ned til knæet. Træls, men sådan er det, jeg kan ikke ændre det, og jeg kan kun gøre det bedre næste gang.
Lige et pony billede og et af pandekage med peanutbutter og banan. Ligger faktisk blevet ret god til at lave pandekager. . . ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar