lørdag den 2. marts 2013

Glad heste pige

Mit lille smut tur til den lokale rideudstyrs pusher i dag endte med at blive temmelig dyr. Jeg fandt en flot bomløs sadel, brugt, sort og fin velholdt. Den kom jeg til at købe. . . .  Jeg har længe sukket efter sådan en, men har ikke haft penge eller økonomi til det. Og i dag faldt opsparingen og mulighed sammen, og jeg blev det lykkelige ejer af dette vidunder.
Jeg skal til Hingste Kåring i næste uge, og pengene var sparet op til den anledning... Åh hingste kåring er fedt. Det har været en tradition de sidste par år, at vi er taget afsted med vennerne. I år er vennerne skiftet ud med nogen af den ægte vare, og dagen skal bare hygges væk. Bliver godt.
  .....Og har da stadig lidt knaster i sparegrisen, jeg kan fyre af. Jeg mangler ikke noget, men det kan jo være jeg komme til det ;)  
Jeg sover stadig ikke helt som jeg burde, og oven i hatten er jeg ved at blive forkølet. Rigtig træls er det.
Går godt i Trim, får virkelig fyret nogen mave bøjninger af, og bænk presset kan jeg efterhånden også klare en del vægt på. Så oven i min forkølelses elendighed, har jeg ømme muskler over det hele ;)   Men humøret er i top og det er så vigtigt.
God aften derude. Og tak fordi du læser med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar