onsdag den 19. december 2012

Midnats- genialitet... eller...?

Sidder igen oppe klokken kvart i kvalme, og kan ikke sove. Det er sket før at de bedste ideer, er kommet i nattens mulm og mørke, så nu prøver jeg det dælme.... Jeg forsøger at løbe lidt igen.

Der er da heller ikke noget så frustrerende at sidde og læse om alle andres løbe-eventyr, når man selv sidder og kommer ingen vejne med en dum skade....

Jeg synes hverken det er blevet værre eller bedre med mit knæ af at holde pause. Smerten har flyttet sig lidt rundt (ikke længere en stikkende smerte ved knæet, men nærmere ømhed i det meste af låret, skiftevis her og der...). Men same same. Så nu prøver jeg altså ligeså langsomt at starte op igen. På med mit elskede løbetøj i morgen tidlig (eller nærmere om et par timer...), og ud på en lille, bitte tur. Hvis det går godt, så tager jeg en tur igen den 24. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar