tirsdag den 24. april 2012

23. April 2012 #2

Jeg løb/gik 5 km i dag. Synes min tid var okay, eftersom det var mit første forsøg med 5 km turen. Lige knap 38 minutter
Jeg tror aftenen står på spagetti og kødsovs. Hygge på sofaen og en film eller et par ligegyldige serier. Det trænger vi vist til begge 2. Jeg har endelig sovet en hel nat igennem, natten til i dag. Det er godt nok ved at være længe siden. Det var da godt nok også ved at tage pippet fra mig en overgang. Nu håber jeg bare at jeg kan blive ved med at sove godt. Men mon ikke det nok skal gå.



Mine nye løbesko. Jeg er vældig stolt af dem.


Pyh, skal til gl. klassefest på Lørdag. Nerverne begynder så småt at dukke op. Mange af dem har jeg ikke set siden 1999 da jeg blev syg, og droppede ud af skolen. Det skal nok blive hyggeligt og sjovt at se dem alle. Jeg er bare en bekymret lille pyller-røv af natur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar