tirsdag den 24. april 2012

24. April 2012


Søvnløs

Endnu en nat uden de timers søvn jeg godt kunna have brugt.
Jeg vågnede kl 03.30 sådan ca. Og efter halvanden time, med hovedet fuld af opskrifter på linse suppe, quinoa boller og ideer til, hvad den kommende dag kunne bruges til, stod jeg op.
Har kogt æg til morgenmaden, og sat mig foran min elskede PC.
Det er en smuk morgen, lyserøde og lilla skyer, fuglene der synger. Hvor er det dejligt at foråret er ved at have godt fat i Danmark igen.
Det minder mig om, at vi skal hjem forbi sviger mekanikken i dag, og hente en stak spande. Min svigermor arbejder i kvickly, og har mulighed for at få gamle spande fra mayonaise, rødkål osv fra delikatesse afdelingen. Så hun har nogen stykker med hjem til mig.
De skal bruges i mit køkkenhave projekt. Der skal bores huller i bunden, hvor overskydende vand kan løbe ud. Og så fungerer de ellers som de krukker man kan købe i div byggemarkeder og planteskoler. Ja det er da ikke den pæneste måde at gøre det på, men det er billigt. (Må nok ærligt indrømme at jeg bliver noget nærrig, når jeg skal give 50 - 100 kr pr krukke, og jeg skal bruge en 10 stykker. Så det passer mig vældig godt med genbrugs spandene fra kvickly).


Jeg skal have fat i en sæk pottemuld, eller 2 også… Åh hvor bliver det hyggeligt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar