mandag den 20. maj 2013

Syg, mad og billeder.

Så gik der en måned uden kød, æg, mejeriprodukter og andre animalske produkter. (Den 17. Maj).

Og så blev jeg ellers syg. Snottet, hoster, bøvl med maven, hovedpine, kvalme og feber. Jeg tror på at min krop renser ud. Og selvom det ikke føles specielt rart, så tror jeg at det er godt nok. Noget der skal ske.

Jeg har været syg i snart en uge. Janni og jeg ligger på sofaen i dag og slapper af. Hygger, ser Lost og slapper af.

Vi grillede hos mine forældre i går. Mega lækker grøn burger og majs kolber fik jeg. Og i dag har jeg bikset en stak bananpandekager sammen. God mad til min ømme krop.

Ligger lige et par ekstra mad billeder ind fra de sidste uger.

Jeg har sat hvide og sorte bønner i blød, første gangs forsøg med den slags. 
I aften står den på veggi lasagne.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar