mandag den 6. maj 2013

Fisketur og manglende ord.

Dagens går hurtigt for tiden. Nogen gange mærkes det som om de kommer og går uden jeg lægger mærke til det.

Vi hygger hjemme. Med venner og familie og med hestene. Vejret er fantastisk og jeg nyder det. Masser af lange gåture og morgenmad på terrassen.

I weekenden var vi på fisketur. Janni og Carsten fiskede og pigerne og jeg hyggede, snakkede og stod for maden. Det var en rigtig skøn aften. uden de helt store filosofiske tanker, bare natur og afslapning. Jeg har ikke så mange ord disse dage, så det bliver et indlæg med en del billeder.




Lupus

Grillede grøntsager og bulgursalat


Jeg fandt denne har Sojapostej i Føtex, og besluttede mig for at lave en tester, om det var noget, der var værd af spise...

Jeg synes det smager besynderligt. Ikke noget jeg vil købe igen... Men så er det da prøvet. Det smager lidt kedeligt, og tørt, og kan nemt overgåes med flere længder af hjemmelavet butterbean spread.

Mystisk Soyapostej på knækbrød med peberfrugt, tomat og hjemme syltede agurker.




Det går super med at ride Pepsi, undervisning igen i eftermiddag. Bliver fedt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar