onsdag den 8. maj 2013

Onsdag den 8. Maj 2013

06:45
Jeg har sovet underligt. Vågnede på et tidspunkt, hvor regner VIRKELIG plaskede ned. Lagde og nød larmen lidt inden jeg faldt i søvn igen.

Jeg er af en eller anden besynderlig grund temmelig glad i dag. Jeg vågnede før vækkeuret, himlen er grumset grå.... og alligevel er jeg glad og godt tilfreds med migselv, mit liv, og resten af verden kan passe selv.

10:15
Jeg er igang i køkkenet. Bager banan/blåbær muffins, og boller. Det er nu rart at have muligheden for at tage kage med, hvis resten af familien skal hygge med kage. Så i fryseren med dem ;) Og bollerne er bare 100 gange bedre, når de er hjemmebagt. (Og så ved jeg hvad der er i...)

Jeg satser på at få pakke fra Vegan wonderland i dag. Men GLS manden har været forbi her en gang, uden pakke til mig, så frygter lidt at løbet er kørt for denne uge. Men jeg har ikke mistet håbet helt endnu ;)

Galop på Pepsi uden stigbøjler i går. Det var fedt. Jeg bliver bedre og bedre til at holde balancen.


Nybagt bolle og muffin.


Det er rigtig blive-indenfor-vejr i dag. Perfekt med hjemmebag. Vi skal til Esbjerg senere til massør/akupunktur. Jeg nyder bare at lave ikke-det-mindste i dag. Ser "Lost" på netflix og hygger med Rotterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar