fredag den 31. maj 2013

Vegansk hud

Det passede lige, jeg havde spist vegansk i en måned da jeg blev syg. Bare noget influenza - forkølelse hoste pjat. Det varede i ca 2 uger inden det ligesom begyndte at blive bedre igen. Men samme dag som det begyndte at lysne mht snot host og feber, fik jeg ondt i maven.

Jeg har haft de her krampe agtige smerter i dunken en lille uges tid. Ikke noget stort problem, da jeg har levet med de mave problemer der var meget værre (da jeg fik medicin i lange baner).
 
Men det jeg gerne vil frem til med al den her elendighed er at jeg ligeså stille også begynder at mærke positive forandringer. Mit humør er mere stabilt. Jeg får ikke hysteri ture, og er generelt bare lidt mere glad.
Jeg har ligesiden jeg var teenager haft bøvl med fedet og uren hud, en del bumser også i perioder. Men her til morgen da jeg stod og børstede tænder kom jeg til at nærstudere mit ansigt... Mine porer trækker sig langsomt sammen, og de sorte prikker (black heads), er næsten væk. Det er da vildt !!! Jeg kan brokke mig ligeså meget jeg vil over løs hængehud efter mit vægttab, men det her ansigt, den "veganer hud" jeg er ved at anlægge mig, OPVEJER BARE DET HELE :D

Så hovedpine, pulsen der hamrer i mine ører, mavekneb og div snot problemer og alt det andet detox ubehag... Det skal bare overståes, så kan verden bare vente ;)

Vi er blevet inviteret til noget båd-halløj i Taulov i morgen. Det bliver en hyggelig dag. Godt nok er både ikke det der interesserer mig allermest, men selskabet bliver dejligt :)

Jeg skal ha bagt et par kager til turen, så må hellere komme i sving med at finde på noget. Min søster har givet mig en opskrift på gluten og sukkerfri muffins, måske var det noget der skulle testes ;)
Og så skal jeg ha fundet på en madpakke. Det bliver nok en eller anden form for salat med bulgur eller speltkerner... muuums !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar