tirsdag den 7. maj 2013

FED guide til str på løbesko

Jeg blev lige bedt om at tage et kig på denne side: http://iloebesko.dk/stoerrelsesguide-til-loebesko/ Det er da bare vildt smart. Det er helt bestemt noget jeg vil benytte mig af senere hen, når løbeskoene skal skiftes ud, og købes over nettet.


Jeg har ikke lavet de helt vilde løbe updates det sidste lange stykke tid. Jeg har holdt mine tanker og ønsker om løb på et minimum, for ikke at blive alt for skuffet over min elendige krop. Men jeg starter ligeså stille op igen. Eller jeg har gået nogle lange ture de sidste mange uger, og jeg er så småt gået i gang med at løbe lidt undervejs. Jeg har ikke haft smerter i knæet i længe. Men musklerne i låret og ballen brokker sig stadig indimellem. Så det går langsomt, og med den fart jeg har på, vil jeg måske (hvis der ikke sker andet dumt), være i stand til at løbe en, måååååske 2 kilometer i stræk sidst på sommeren. Jeg er ligeglad med hvor lang tid det vil tage. Jeg skal bare ha det gjort rigtigt denne gang. Stille og rolig, vende min krop til løbet igen.

Natural running workshop i Løberen i Esbjerg på Mandag, spændende :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar