torsdag den 21. juni 2012

forsøg fra mobilen

Jeg forsøger mig med blog indlæg fra mobilen, det burde da være til at finde ud af, selv for mig ;) Der er kursus igen i den kommende weekend. Denne gang foregår det på blue hills, i fede faciliteter... Mega ridegal !!! Løbet har godt, jeg bøvler kun minimalt med benet efterhånden. Så det er bare fantastisk. Jeg har tilmeldt mig til esbjerg parkrun, så der skal jeg helt sikkert med en lørdag i nærmeste fremtid, så er der løbet til idrætsnatten sidst i august, et par løb midt i september, energimarathon den 30. september (løber enten 5 eller 10 km) og så var der vist noget i varde først i oktober. Så masser at træne frem imod. Fandt lige en opskrift på stenalder brød, som jeg vil forsøge mig med en af de kommende dage. Billeder og opskrift følger ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar