mandag den 11. juni 2012

Vestkystløbet

Det var en super god oplevelse til Vestkystløbet i Esbjerg i går. Godt 11.000 løbere, nogenlunde tørvejr, spændende boder og glade mennesker. Jeg løb den korte tur (4.8 km) på 35,39 minutter så det er jeg vældig stolt af. Benene er okay i dag, lidt trætte, men slet ikke så smadret som de var efter Ølgodløbet. Mærkeligt som det kan være forskelligt hvor ømme benene bliver... Har det noget med tidspunkt på dagen at gøre, kost og væskeballance måske ? Pyt, det var en fed oplevelse. Og jeg glæder mig til næste gang jeg skal til et løb. Tror det næste bliver til idrætsnatten i Esbjerg. Men meget kan jo nå at ske endnu ;)

Jeg skal i hvert fald fortsætte træningen som jeg gør nu, det føles rigtigt. Ikke gå for hurtigt frem, og huske at lytte til min krop.


*


Glad og træt, med gummiben og trænger til en hotdog :D

3 kommentarer:

  1. Godt klaret - og nu har du noget at sammenligne med til næste år. Jeg har været med et par gange, men sprang over i går for i stedet at gå på arbejde...(kunne dog ikke dy mig for at jogge forbi løbspladsen på en lille træningstur). Der er megagod stemning til de store løb, men du skulle nu også prøve noget mindre og gratis. Parkrun, feks :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak :D Det var så fed en oplevelse. Jeg ville virkelig også gerne med til parkrun i esbjerg inden længe. Men det kræver at jeg kan lokke min kæreste tidligt op en Lørdag morgen, da jeg ellers er nødt til at tage bussen kl 21:30 aftenen inden, for at være i esbjerg inden parkrun kl 9. Er der andre mindre løb af den slags i nærheden du kender til ?

    SvarSlet
  3. Hmm, ligefrem at skulle op dagen før, det er lige brutalt nok :-) Der foregår en masse i området, feks er der klovneløb på lørdag kl. 12, hvor der bliver samlet ind til hospitalsklovne og man selv kan bestemme, hvor langt man vil løbe på en time. På facebook er der en side som hedder "Løb i Esbjerg", der har information om mange arrangementer. På fredag er der Vrøgum løb, det plejer at være ret godt, men ikke lige det letteste sted at finde hen.
    Motionsløb er der heldigvis masser af, det er mere tiden, det kniber med :-)

    SvarSlet