tirsdag den 3. juli 2012

Sommer dag uden stemme

Endelig kom sommervejret tilbage. Hvor er det skønt at kunne ligge på terrassen i solen og få varmen. Min lille køkkenhave breder sig, og er slet ikke så lille længere. Potterne har dannet en slags regnskov-hjørne i den ene side af vores lille bitte terrasse, og i den anden side har vi smokey joe (weberen) og et lille glas havebord med 2 stole. Det føles som hjemme.

Mine forældre har solgt deres gamle hus, mit barndomshjem. Og skal til at bygge nyt, på en gammel ejendom de købte få år tilbage. Nye tider. De har revet lade, stald og værksted ned, der hvor de skal bygge nyt. Stuehuset står op endnu. Så længe det varer. De har fundet skumle ting, både i stuehuset og i de andre bygninger. gamle rustne granater og sprænghoveder (eller hvad det krudt-halløj nu hedder), fra 2. verdenskrig. En ni-halet pisk på et loft sammen med en gammel seng med lænker til arme og ben. Føj hvor skummelt !


Jeg har reddet mig en gang forkølelse. Heldigvis er det kun en øm hals og manglende stemme, så det skal nok snart gå over. Jeg har bare ikke ro i måsen til at være syg. Men får da lavet en del her hjemme så ;) Desuden får jeg fulgt op på mine Dexter sæsoner og hørt lidt lydbog.




Vi har en lille familie forøgelse på vej, Janni og jeg. Lille Junior skulle gerne komme en af de nærmeste dage. Når forhandleren ringer og siger at han er klar:

Bliver så fedt med ny bil. Gamle brugte biler har bare kostet os alt for mange penge og bekymringer de sidste år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar