tirsdag den 5. februar 2013

Sygdom, vingummi og planteæder ?

Så blev det min tur til at få en omgang på langs. Forkølelse, influenza, vissen. Jeg tager en dag på sofaen i dag. Jeg har pænt ømme muskler i både lår, skulder og arme. Så det er garanteret godt til hele mig at tage en dag, hvor der bare slet ikke sker noget.

Janni og jeg har 6 års dag i morgen. Hvor er det vildt som tiden flyver. Det skal ikke fejres med middag ude, som det plejer. Vi blev enige om at vi bare hygger os hos hestene, jeg bager kage, og slapper af på sofaen senere. Og så tager vi en tur i svømmestadion Dk snart. Kunne godt trænge til at blive varmet igennem.

Jeg fået mig en lille afhængighed. Det er vingummi, vegetariske kanin vingummier... Tosset. Men de er rigtig gode og alt for søde. Lige noget for Sanne slikmund ;)

Jeg kan godt mærke at jeg frastødes mere og mere ved tanken om at spise kød. Jeg har dage hvor jeg ikke spiser kød overhovedet. Jeg kunne ikke, som tingene ser ud ligenu, blive veganer. Det er for radikalt et skridt. Men vegetar ligger lige om hjørnet. Janni vil ikke undvære sit kød, og det er også helt fint. Hendes helt eget valg som jeg accepterer. Men jeg tror nu nok dagen snart kommer hvor kødet forsvinder helt fra mit menukort.

Jeg er blevet mere kritisk og måske en anelse "sippet" når det kommer til mad. Jeg vil ikke fylde hvad som helst i min krop længere. Dog er dobbeltmoralen stræk hos mig. Fylder mig jo med litervis af cola i løbet af en uge.

Nå, sofaen kalder. Dyne, pude, varm the, film og fuglene der synger udenfor. Så skal jeg nok snart være frisk igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar