tirsdag den 19. februar 2013

Nu med pink smart-lir

Jeg har købt mig en ny mobilos :D


Samsung galaxy s III. Den er vildt fed. Jeg har endnu ikke været hele molevitten igennem, men hold da op hvor er den cool ! Og som om det ikke var nok, så har jeg købt et pink cover. SMART !!! 


Jeg har endelig fået tid og mulighed for at få hentet den lille blå knallert i dag. Det bliver godt at få den hjem igen. Så bliver det også muligt at komme i Trim. Føj det har jeg godt nok forsømt de sidste måneder. Men nu skal det være. Nu vil jeg igang igen. igen. igen. Jeg kører direkte fra mekanikeren til Ansager, og giver en hånd med at male i huset. Det bliver SÅ flot. Men vi har været i gang on off med at male i snart 14 dage, og har kun fået malet grunder. Det bliver vi forhåbentlig færdige med i dag, så vi kan komme igang med det første lag maling... PYH !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar