mandag den 18. februar 2013

Når livet sætter forhindringer op

... så må man vel tage udfordringen op.
Løbet er sat i bero et par uger sammen med ridningen. Ikke med min gode vilje. Men jeg forsøger at give min krop mulighed for at fortælle mig hvad der er galt. Hvis mit knæ ikke er bedre om 2 uger, så starter jeg med at ride igen. Men det får lige en chance. Jeg skal til massage og akupunktur igen den 27 februar, og der vil jeg lige høre Lena, hvad hun vil anbefale jeg gør.
Indtil videre er jeg startet op på lidt alternativ træning. Noget der ikke belaster de dele af min krop som jeg bøvler med. Mave bøjninger, arm bøjninger, yoga mm. Det har taget lidt overhånd for mig med at spise usundt og droppe træning og løbet. Så nu på hesten igen, og igang med at passe på mig selv igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar