tirsdag den 22. januar 2013

Super løbetur

Dagens løbetur var på 1.9 km. Eller nærmere jeg løb ca en km i alt og gik resten. Det var smukt vinter vejr, sneen var fyget ud på vejen, så det var ideelt at teste teknikken på det glatte underlag. Og det gik så godt.
Da mine lægge stadig var lidt ømme, var det tydeligt at mærke når jeg landede for langt fremme på foden. Så det blev rettet temmelig godt op i dag.



Det var noget køligt, så jeg pakkede mig godt ind, og to mine New Balance Minimus zero på, i stedet for Fivefingers. De er nu ikke så ringe at løbe i, selvom de er noget tykkere i bunden end Fivefingers er.


Og var super duper snu, hvis jeg selv skal sige det, og tog GPSuret på udenover trøjen. Ja, var lidt kuldskær til morgen :)



Jeg er spændt på hvordan benene er i morgen. Hvis de stadig er ømme, tager jeg en day off igen :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar