tirsdag den 15. januar 2013

Pose, testløb og øm pony

Dagen nærmer sig for "Løb Uden Skader" Workshoppen med Posemanden. Jeg har modtaget mailen med nærmere info, og det gør da bare at jeg bliver endnu mere spændt. Det bliver SÅ spændende, kom nu Lørdag.

Så har jeg fået en Mail fra Runforest. Jeg har skrevet til dem, da de efterlyste test personer til løbetøj/sko/udstyr. Så det bliver rigtig sjovt, og interessant at blive Test Løber. Hvor lyder det altså proff ;)

Det var meningen at jeg skulle have ene-undervisning på Jonas i dag, men den lille fyr havde lidt ømme muller i ryggen efter hold-undervisningen i går, så det blev kun til lidt skridten rundt, og løsne lidt op i den gamle ponykrop. Min krop havde vist også godt af, at det ikke blev til mere i dag. Bagefter havde jeg ham i solariet, og gav ham en alvorlig omgang massage.
  I morgen står der afslapning og stængerne op, på programmet, måske en gåtur i det lækre vejr.... Jeg elsker bare sne ! Jeg nyder at være ude hos hestene, og hvad vi nu end laver, men de hjemmedage vi har Janni og jeg... De er bare guld værd. Tøse hygge, varm cacao og "Prison Break" Det er da bare livet :)



Nu skal der ses VMhåndbold og hældes endnu mere varm cacao.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar