onsdag den 2. januar 2013

Dejlig eftermiddag med "fruen"

Lige et lille brokke øjeblik:

Folk tror der er en vidunder kur til at tabe sig. Det er der ikke. Ikke hvis det skal være på en sund og forsvarlig måde i hvert fald. Så når de spørger hvordan jeg har gjort, og svaret er "spis mindre, oftere og sundere og dyrk motion" Så ser de altid så sjovt skuffede ud.

Det er da også irriterende at jeg ikke havde opdaget lyn-kuren der udretter mirakler.



En anden ting er at folk tror at mit liv med god mad og guf er slut. Spiser du kage....? Jamen det må DU da ikke !!! Kartofler... dem spiser du da vel ikke de er jo fulde af stivelse.

Jo jeg spiser slik. Og jeg spiser frikadeller, lasagne og sovs. Jeg laver det nok bare ikke som lille-mor ville ha gjort. Nogle dage går jeg da også amok i slikbutikken. Det er bare ikke hver uge...

Alt med måde og omtanke...


Janni og jeg har flydt på sofaen hele eftermiddagen. Det har været skønt. Tænk at der i virkeligheden er i hverdagen jeg slapper bedst af... Og endnu en serie er blevet tilføjet "yndlings-listen" Prison Break. Fed serie. Tror snart vi har fået set hele første sæson. Aftensmaden passer sigselv lige nu. Og kl 20.00 er der NCIS på tv3. Livet er skønt <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar