fredag den 25. januar 2013

Dagens lektie og sorte fladkager

Jeg har lovet migselv at lære fra mine fejl, og i dag har jeg lært noget nyt: Hvis man løber på en brækket tå, uanset hvor god løbestilen end er, så vil man aflaste med "det gode ben". Så dagens løbetur bød på bøvl med knæet... igen. Ikke sådan rigtige smerter. Men brok og vrøvl dernede fra i hvert fald.

SÅ jeg løber ikke i morgen. Hvis ømheden bliver mindre i den kære tå, så tør jeg godt vove mig ud på en kort tur Søndag, men der bliver brugt metervis af tape, og det bliver en rigtig kort tur, udelukkende for at holde Pose teknikken i frisk erindring.

Det var ellers en smuk morgen, og skulle nok have holdt fokus mere på teknikken end den flotte udsigt...

I eftermiddag har vi en date hos vores ruemor (Janni og jeg skal have husdyr, i form af gnavere). Den lille gravide rottemor, er tæt på at skulle føde, så bliver sjovt at se hvor stor hun er.

Aftensmaden bliver indtaget hos svigermekanikken imens vi varmer op til VM håndbold senere i aften. Så nu er jeg i fulde svingninger med at bage cookies, de bliver mega flade, og sorte indtil videre, så forsøger mig lidt med mere mel, og kortere bagetid.... du godeste nogen grimme kager...







Ingen kommentarer:

Send en kommentar