lørdag den 12. januar 2013

Alt det gode... 11./12. Jan. 2013

11. Januar
Jeg har tøse shoppet i dag. Fed hyggetur sammen med Janni. Købt rigtig lækkert trænings tøj. Lækker makeup og en flot rød merinould buff.

Ganske simple sorte træningsbukser, løse i benene og lav talje. Og en pink før/efter trænings bluse i synd bomuld.

12. Januar
I dag har vi hygget på gården, Janni har leget med gummiged og haft mandehørm. Og jeg fik en fed ridetur på Jonas. Han var super i dag, fik endda en god lille galopper. Eftermiddagen var jeg prøveklud for min søster som skal lære at lægge venflon. Og nu fejrer vi fødselsdag for min ældste søster, Helle. Hygge med chips, chokolade og VMhåndbold i tv.

Jeg er godt tilpas, glæder mig som et lille barn til at komme på løbe workshop med Posemanden på næste lørdag.

Jeg har købt et par lave zerodrop sko. New Balance minimus zero... De er vildt flotte, og føles rigtig godt at have på. Nu venter jeg bare på at den sidste uge af 2. Omgang løbepause er overstået...

Life is good





Ingen kommentarer:

Send en kommentar