tirsdag den 6. november 2012

Vegetar dag, med rust i halsen.

Forkølelse....hals bøvl.. et eller andet sygdom.

Så jeg gør som sædvanligt: gemmer mig i sofaen under dynen, og venter til det er overstået ;) Jeg har holdt vegetar dag i dag. Det gør jeg en gang imellem... Ikke af nogen speciel årsag andet end lysten til det.

Så lige et par billeder fra frokost og aftensmaden. Desserten bestod af frossen banan og blåbær blendet til is. Mums.

                         Frokost, peanutbutter mad, og knækbrød med hytteost og grøn peber.


Aftensmad, omelet med ost, hvidløg og grøn peber. Og pasta salat med ærter.

Ser Ultimativ overlevelse på Netflix ligenu. Det er god underholdning. Dog lidt for meget "isenesat" for min smag. Men lækker natur og den kære Bear Grylls har da et par gode guldkorn hist og her ;) Dejlig tv at slukke hjerne til :) 

Jeg er godt nok træt. Det tager hårdt på min lille krop at være halv-syg. Min knæ bliver ved med at drille mig (indsæt gerne bandeord efter smag og behag, mine er ikke pæne dog.....) Er mildest talt mega monster frustreret og træt af det ! Det går mig faktisk så meget på at jeg har bestilt tid hos lægen... Ja det er rigtigt. Lidt tosset at jeg har en uforklarlig frygt for læger, da min ældste lillesøster netop er uddannet læge.... Hmm
Men afsted skal jeg. Jeg tror nu ikke på at der er noget den kære doctor kan gøre, men nu tager jeg afsted. Og så må vi se. Så har jeg da gjort forsøget. 

Ellers har Jannis og mit forhold udstået en af de frygteligt og berygtede prøvelser... At samle et ikea skab...... !!!!! Jeg ved ikke om det er fordi at vi er to tøser, eller om ikea-testen er stærkt overvurderet, men det gik godt. Og nu er al heste-pige rodet pakket i fin orden og ind i det nye skab. Dejligt at få det plads i lejligheden igen. 

Jeg ved endnu ikke om det bliver til en løbetur i morgen, eller om jeg bare går en tur. Det beslutter jeg i morgen tidlig. Om ikke andet  får jeg da lavet en del yoga og core øvelser. Burde også i gang med squads og lunges, men tør ikke. Er bange for at knæet tager en tur rundt om sigselv og tilbage igen. Måske skulle jeg give det et forsøg...? Nej må hellere vente og høre hvad Doctormanden siger. Nøjes med core indtil videre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar