fredag den 2. november 2012

Torden, reflekser og drengehår.

Den fedeste løbetur i dag. Tog den samme tur på godt 3 km, som jeg har gjort de sidste uger, men har hver gang cuttet minutter af tiden. Jeg løber mere og mere, og gå pauseren bliver kortere. Dejligt !
  Knæet bliver stadig ømt, men der skal mere til efterhånden. FEDT med fremskridt. Det må jo betyde at det jeg gør er rigtigt.





Det var vildt vejr. Startede med skyet efterårs morgen og endte i lyn og torden og ligesom jeg kom hjem og ind ad døren, gik der for alvor hul på himlen og så stod det ellers ned i stænger ! Perfekt timing ;) Jeg løber efterhånden altid med reflekser og lyse farver på tøjet. Og alligevel har bilisterne svært ved at se mig. Ellers også bliver de blændet af genskinnet fra reflekserne, eller tror jeg er en ufo, og sigter efter mig.... ved det ikke. Men ved dog at det er vigtigt at blive set.


Ærgeligt at man ikke kan se mit fancy diode blink lys, på ankel reflekserne.


I går var jeg med Janni ved frisøren, det endte helt galt for mig ;) Jeg fik klippet over halvdelen af håret af selv....! Det er pænt synes jeg, eller smart.... Lidt "Lille-Dreng" agtigt ;)


Senere familiefest. Pyh jeg bliver så nervøs af den slags. Men skal nok blive sjovt. Skal bare af sted, så går det hele fint........


Ingen kommentarer:

Send en kommentar