onsdag den 12. september 2012

Ny dille og ny ven

Jeg må indrømme at jeg nok er mere heste-pige end jeg havde troet. "Jeg kan da sagtens undvære at bruge tid med de kære dyr"....Ja måske men ikke ret lang tid da ;)

Det er resulteret i en ny forelskelse. Han er 4 år, vallak og hedder Hit. Smuk sort fyr ! Jeg har ikke haft glæden af at lege med en vallak (Hit) før, eller hingst (Mastermind) for den sags skyld, men det kan jeg så sige at jeg har nu.
Og Hit blev så min nye legekammerat. Det er nu hyggeligt at have en hest at nusse om igen, og endnu mere skøn erfaring.

Ikke Super fantastisk billede, men her er vidunderet Hit 

Desuden var jeg til Cross Fit træning for første gang i mandags. Jeg blev noget overrasket over hvor lidt muskel kraft jeg har, men det jeg har sidder til gengæld i benene. (Hip hurra for løb). Det var en utrolig fed oplevelse, og jeg kan love jer min krop har det sjovt i dag. Jeg kan i hvert fald mærke muskler i min krop som jeg ikke anede jeg havde.
Armbøjningerne har sat sig til ømme muller ind over brystkassen, i skulderne og helt ned langs ribbenene og ind over maven, hvor mavebøjningerne så overtager ømheden.... Foran på mine lår, på ydersiden, og på inderlårene har jeg ondt, og mine arme vil jeg slet ikke starte på at fortælle om.
  Ja jeg er noget så øm, men jeg er SÅ klar på at tage turen igen på Mandag. Men så holder jeg også en pause på 3 uger, da jeg i uge 39 og 40 skal koncentrere mig lidt om løbet igen, og uge 41 tager jeg en slapper efter halvmarathon'en.


  
De er godt nok pænt cool de Cross Fit tøser :D                                    

I aften skal Janni med nogen gutter til Motor cross stævne, og jeg tager med en veninde til dans i Brammning. (Jeg holder mig dog til cafeteriaet).

Så lille mor Sanne er i dette øjeblik i gang med at forberede madpakkerne til aftensmaden. Åh det er nu lidt hyggeligt med madpakker ;)
Menuen står på pasta salat med perle spelt, ærter, løg og peberfrugt. Mums !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar