søndag den 2. september 2012

Kort flytte og 10 km update

Sikke en uge, flytning og rengøring af mit barndoms hjem.... sikke mange minder der kom frem.

Det har været hårdt, men dejligt at føle jeg endelig kunne hjælpe mine forældre, som altid har været der, og hjulpet mig. Mine baller, arme og lænd og lår er stadig temmelig ømme.

I går tog jeg en 10 km løbetur fra Nordenskov til Ansager (hvor mine forældre er flyttet til), og samlede min Mor og lillesøster op, og tog dem med på den sidste km. Sjovt at prøve at løbe sammen med andre. Det var hårdt at løbe så lang en tur. Jeg løb 5 min og gik 1 min. Og tog en lidt længere gå pause ca hver halve time. Mine muskler syrede de første 2 km, og de sidste 4 km var mine knæ ved at poppe ud af benene på mig. Vildt frygtingydende tur, da der kun er godt en måned til min første halvmarathon, som altså er dobbelt så langt !!!!!

Heldigvis har jeg da et par weekender endnu til at få testet lange ture af, og hvordan der er bedst for mig at løbe. Måske 3 min løb og 1 min gang første halvdel af turen, og hvis det går godt, så sætte løbetiden op til 4 eller 5 min.......? Hmm det er spændende, og jeg elsker det. De lange ture er fantastiske. En vild sejr, når jeg har gennemført det. Stolthed og træthed blandet med tilfredshed, er goooodt.

God søndag verden, min bliver tilbragt med fødderne oppe, og ordne lidt vasketøj. .....Og selvfølgelig film ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar