torsdag den 27. september 2012

Come on.....

Regn regn regn. Sikke en våd dag. Jeg var ude at køre tidligere, skulle lige se om de kære håndværkere havde styr på at lave sokkel. Der var gravet ud,  og på trods af vejret var der også blevet støbt lidt. Spændende at se hvordan det lige så langsomt skrider fremad. De skal nok få en flot nyt hus til foråret de 2 gamle ;)

Så vendte jeg (vand) scooteren hjemad, tændte op for varm kakao og gysere. Intet mindre kunne gøre det.

Lidt hygge-mad bestående af mango-banan-blåbær-jordbær-appelsin smoothies fik jeg lavet. Købte den flotteste mango i lidl forleden.
   Og til aftensmad ovnrødder og ovnfrikadeller. Jeg elsker mad ;)

Jeg er meget træt for tiden. Synes energien er langt væk. Der skal ikke så meget til at vælte mit humør. Så jeg glæder mig til løbet på Søndag. Jeg trænger helt sikkert til at komme i gang igen. Med at løbe og træne i det hele taget. Jeg mangler det pift af glæde det giver, og at mærke min krop bliver træt og ikke kun hovedet. Jeg dur ikke til at sidde stille.

Glæder mig over den smukke aftenhimmel der er lige uden for mit vindue. Og glæder mig til Janni kommer hjem til mig.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar