mandag den 3. september 2012

3. September 2012

Efteråret kan nemt tage pusten fra mig. Alene det at kalenderen skifter fra August til September kan gøre mig noget så depri. Men ikke i dag !

I dag den 3. 9. 2012 har jeg betalt det sidste afdrag på den enorme gæld jeg havnede i efter at være gået fra en kæreste som er enhver svigermors mareridt. En gæld på næsten 100.000 er i dag fortid, og Richard er hermed et afsluttet kapitel i mit liv. FRIHED !!!

Det er blevet fejret med en tur til frisøren, blev klippet temmelig kort. Så det er helt nyt for mig, men føles godt. Derefter en tur i Trim, meldte Janni og jeg med til deres sommerfest på fredag, og knoklede i en lille times tid. Det var skønt.
Nu dufter køkkenet af banankage, for det er det bedste at fejre en god dag med. Så den pakker vi i bilen senere og kører over til mine forældre med.

Jeg undrer mig lidt over mine ben, synes de brokker sig så mærkeligt over løberiet. Men på den anden side, så er det jo også temmelig nyt. Jeg er 29 år gammel, og har aldrig før løbet. Der er kun gået 5 måneder siden jeg startede på at løbe, så jeg må lige slå koldt vand i blodet og slappe lidt af. Kroppen skal jo også have tid til at vende sig til det, og nu også med ny støtte i sko og kiropraktor osv...
Jaja tålmodighed har aldrig været min største styrke ;)

Jeg er lidt træt nu, har ikke sovet ret godt i nat. Så har nogen timer der skal indhentes. Men det bliver en dejlig eftermiddag, og aften.

Onsdag vil jeg ud og løbe en lille tur. 3 km og så i hurtigere tempo end jeg plejer. Måske endda lave PR ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar