lørdag den 4. august 2012

Lidt motions nørderi

Janni og jeg var i Trim forleden fordi jeg ville melde mig til yoga holdet der gerne skulle starte i uge 33. Det var dog noget sørgeligt med tilmeldte... Jeg er eneste der har meldt mig på... Men pyt pyt...

Det er rigtig ærgeligt hvis holdet ikke bliver noget, men så skal jeg da nok finde på andet at lave ;)
Jeg fik sat mit medlemskab hos Trim, igang igen efter sommerpausen. Så den 13. August starter jeg op igen. Jeg glæder mig rigtig meget. Og kunne tydeligt mærke hvor meget jeg faktisk savner det, da vi var oppe og snakke med Heidi (Trim chef).

Det bliver SÅ godt at komme igang igen !

Jeg har fået en aftale med Heidi, så hun kan hjælpe mig med at strikke et trænings program sammen, som kan gavne mig i forbindelse med løbetræningen. Så det glæder jeg mig til :)

Det er ikke så meget vægttab det er vigtigt for mig længere. Jeg vil gerne under 70 kilo, og det skal nok komme, helt af sig selv. Men jeg har det godt med mine 73 kilo, så det er noget andet jeg vil have fokus på nu.
Jeg skal have styrket mave, ryg og i det hele taget arbejde med min kropsholdning.

Jeg vil også ha lavet en krops analyse en af de første dage, når jeg kommer igang igen. Er også noget spændt på hvordan det ser ud efter sommer pausen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar