tirsdag den 24. juli 2012

24. Juli 2012

Efter en grundig omgang oprydning i gammelt skrammel, mennesker i mit og ubrugelige tanker, er jeg ved at være klar til nye udfordringer.

Jeg er ikke helt sikker på om hæl-kilen er nok til at rette op på min skæve krop. Jeg har ikke haft de samme smerter i benet, som tidligere. Men jeg synes nu alligevel ikke det føles rigtigt. Det kan sagtens være, at jeg bare er lidt over følsom eller paranoid. For jeg er så bange for at det ikke skal virke, og jeg er nødt til at søge videre for at finde hjælp.
Men jeg er også nødt til at slå koldt vand i blodet og lave tiden hjælpe mig lidt. Der er vel også tilvænning, og alt det her...
Mine ben er lidt ømme, men ikke rigtigt på samme måde synes jeg....

Og så har jeg en lille plan om at begynde at ride igen. Da det ikke var nogen mulighed at komme til at ride på Cruizer, har jeg fundet en gammel gammel hoppe som måske gerne vil lege med mig.
Hun er jo ikke helt ny længere, så der er ikke energi der er mest af i hende. Og det er rart, da jeg allerførst lige skal have fundet min ballance frem igen.

Åh altså, jeg var inde på Loch Ness Marathon's hjemmeside i går aftes. Hvor ser det bare lækkert ud. Det er virkelig et kæmpe ønske at komme i marathon form, og komme over og løbe dér.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar