mandag den 7. maj 2012

Så er weekenden ovre. Konfirmation i Fredags, hygge med familien Lørdag, og Janni var ude og lufte gutterne i byen natten til Søndag. Og jeg lavede absolut intet fysisk aktivt i går, Søndag. Fodbad, læsning, TV og 100% afslapning.

Jeg tror jeg havde brug for sådan en dovne dag i går. Det gjorde mig i hvert fald godt indeni.
  Så i dag er jeg så småt startet op med at løbe igen. Jeg tog en lille kort tur, med lang opvarmning og afkøling, sluttede af med stræk og is-massage.
Jeg kunne godt mærke at benet er lidt.... tja jeg kan vel godt kalde det stift. Det gjorde ikke ondt, men musklerne blev hurtigt trætte.

Janni skal til kiropraktor senere i dag. Så jeg tager med på turen. Satser på at vi komme forbi Netto, så jeg kan handle ind til aftensmaden. Jeg vil lave ovn frikadeller i aften, og satser på linsesuppe i morgen... Eller omvendt, alt efter humøret senere.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar