tirsdag den 1. maj 2012

Jeg er alt for ivrig og utålmodig ! Dette har denne gang resulteret i skinnebensbetændelse (MTSS) ! SÅ jeg har holdt fri fra løbe træningen weekenden over, og holdt mit ben i ro.

Hvor er det frustrerende at skulle sidde hjemme, når jeg hellere ville være ude og løbe. Motivationen og energien er bare så god lige nu. Men kroppen er ikke. Jeg har også bare været for dum. Jeg burde bare have holdt mig til mit løbeprogram, i stedet for at blive overmodig. Dum dum begynder fejl.
De fejl jeg lærer bedst af er dem jeg mærker de bitre eftervirkninger af på min egen krop. Så denne her kommer til at sidde ret godt fast.

Jeg prøvede at gå lidt i går, og kort løbe en smule på løbebåndet i Trim. Der er ingen smerter når jeg går. Men løbe skal jeg nok vente med lidt endnu.
Jeg laver små øvelser som at gå på tæer, og gå på hæl, hæl løft og tå løft. Forsøger ligeså forsigtigt at gøre lidt ved musklerne i mine underben.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar