torsdag den 3. maj 2012

Det går bare rigtig godt for mig lige nu *indsæt selv ironien* Jeg holdt for godt fast i et tov, med en pony i flugt modus i den anden ende. Min gribe refleks var stærkere end fornuften der sagde "sliiip det tov" og jeg fik den flotteste hånd med slid vabler og brænd mærker af en anden verden.

Det gør ikke så ondt i dag, som det gjorde i går, men jeg er udemærket godt klar over hvor min højre hånd er. Meget hævede fingre og åbne sår på 3 af dem. Øv manner !

Nå, dagen starter med en lille bustur ind til posthuset, skal hente en pakke YAY ! Og senere på formiddagen vil jeg forsøge at pumpe min cykel, så jeg kan komme ud og race på den (min cykel er rosa med pink blomster, model mormor, så "race" er nok ikke det helt rigtige ord).

Ellers vil jeg bruge tiden på, at lære at blive venstrehåndet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar